U standard di "Tazza senza plastica" per l'Europa è u mercatu di u Regnu Unitu

A12
Recentemente, u ghjurnalistu hà amparatu da l'Associazione di Carta Cinese, secondu l'accordu annuale di revisione standard di l'Associazione di Carta Cinese, l'associazione hà cumpletatu u "senza bicchieri di carta di plastica (cumpresi senza bicchieri di plasticabicchieri di carta biodegradabili)" prugettu standard di gruppu, avà per a sucietà per dumandà opinioni.
Chìbicchieri di carta compostabiliÙn ci hè micca un bicchieru di carta di plastica ? Chì hè a differenza trà ellu è unbicchieri di carta persunalizati?
Parechji cunsumatori ùn sanu micca chì i so bicchieri di carta dispunibili abituali parenu esse assai rispettosi di l'ambiente, ma appartenenu à a categuria micca riciclabile in a classificazione di i rifiuti.
«I bicchieri di carta sò limitati da e caratteristiche impermeabili di u pruduttu di carta, per impedisce a filtrazione d'acqua, una pellicola rivestita di polietilene plasticu (PE) serà aghjunta à i bicchieri di carta.» Sicondu una impresa di imballaggi in plastica in Haikou, Hainan, u bicchieru di bevanda calda serà rivestitu in u bicchieru, è a bevanda fredda serà rivestita dentru è fora di u bicchieru. Ùn hè micca faciule di separà da a carta in u prucessu di riciclaggio, dunque hè divisu in rifiuti micca riciclabili.
Hè capitu chì dapoi u 1 di dicembre, a "pruibizione cumpleta di a plastica" di Hainan, hè stata inclusa in a pruvincia di Hainan chì hà pruibitu a pruduzzione è a vendita di prudutti di plastica non biodegradabili dispunibili (u primu lottu) di prudutti di plastica pruibiscerà a pruduzzione è a vendita, a ricerca è u sviluppu di a cumpagnia pruduciuti cù un rivestimentu à base d'acqua invece di u rivestimentu tradiziunale di polietilene di tazze di carta senza tazze di carta di plastica, realizendu a biodegradazione cumpleta.
S'ellu hè qualificatu u bicchieru di carta di plastica pruduttu da l'impresa hè u standard. U prugettu di "senza bicchieri di carta di plastica" (cumprese a carta senza bicchieri di carta di plastica) dice chì "i bicchieri di carta di basa devenu risponde à i requisiti di QB / T 4032. L'oliu biancu deve risponde à i requisiti di GB 1886.215. L'inchiostru è l'adesivu devenu rispettà i standard pertinenti. L'additivi utilizati in i bicchieri di carta, l'oliu biancu, l'inchiostri, l'adesivi è i rivestimenti à basa d'acqua devenu risponde à i requisiti di GB 9685".
Sicondu l'introduzione, i bicchieri di carta ordinarii dispunibili perchè cuntenenu polietilene, in realtà ùn sò micca riciclabili, micca un tipu di prutezzione ambientale di necessità quotidiane. Ancu s'è i bicchieri di carta rivestiti di PLA ponu esse cumpletamente biodegradabili, u costu più altu di a materia prima porta à u prezzu più altu di i prudutti finiti. Cù a prumuzione di a "pruibizione di i sacchetti di plastica", ùn sò più stati creati bicchieri di carta di plastica.
Hè capitu chì a "pruibizione di a plastica" cuntene polietilene, polipropilene, polistirene, cloruru di polivinile, copolimeru di cloruru di polivinile-acetatu di vinile, tereftalatu di polietilene è altri materiali polimerichi non biodegradabili di prudutti plastichi à usu unicu.
«Per un fabricatore di bicchieri di carta, s'ellu pò truvà un materiale economicu chì risponde à i requisiti funziunali di u bicchieru di carta è ùn hè micca unu di i sei materiali non biodegradabili, allora u so bicchieru di carta pò esse chjamatu bicchieri di carta di plastica è messu in u mercatu.» I prufessiunali anu dettu à i ghjurnalisti.
Inoltre, si pò introdurre secondu s'ellu u rivestimentu hè degradabile, ùn ci serà micca bicchieri di carta di plastica classificati grossolanamente in duie categurie, vale à dì "bicchieri di carta non degradabili cù rivestimentu" è "bicchieri di carta degradabili cù rivestimentu". Per a prima, finchè l'ingredienti di u rivestimentu ùn sò micca inclusi in a lista attuale di materiali non degradabili, ponu ancu esse legalmente messi in u mercatu.
Cù l'avanzamentu di a tecnulugia, a speranza hè chì saranu dispunibili materiali biodegradabili più economici, hà dettu a ghjente.


Data di publicazione: 20 di ghjugnu di u 2023