U compostu hè diventatu un tema caldu in l'ultimi dui anni, forse per via di u fattu chì a ghjente hè sempre più cusciente di i prublemi incredibili di gestione di i rifiuti chì u nostru mondu affronta.
Benintesa, cù i rifiuti chì filtranu pianu pianu tossine in u nostru terrenu è in l'acqua, hè logicu chì vulemu una suluzione cum'è u compostu, chì permette à i materiali organichi di scumpone naturalmente per esse riutilizati cum'è fertilizante per aiutà a Mamma Natura.
Quelli chì sò novi à u compostu puderanu truvà difficiule à navigà trà u vastu numeru di materiali chì ponu è ùn ponu micca esse compostati.
Mentre pudete fà scelte intelligenti nantu à i tipi di stoviglie dispunibili chì aduprate, pudete ancu piantà i vostri sforzi ecologichi riciclendu o smaltendu i vostripiatti ecologichi usa e gettaè stoviglie disposte in modu incorrectu.
Ma, a bona nutizia hè chì, grazia à i sforzi cuntinui di a squadra di ricerca è sviluppu, u nostrupiatti bio dispunibilipò esse compostabile è hà ottenutu i certificati BPI/ABA/DIN.
Per furtuna, avà stemu scumpartendu tuttu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à u compostu di diversi tipi di materiali, dunque verificate se i vostri piatti dispunibili sò veramente compostabili.
PIATTI, BICCHIERI È CIOTOLE DI CARTA
Parechje biografiepiatti di carta degradabili, bicchieri di carta biodegradabili, èciotole di carta biodegradabiliserà cumpostabile dopu l'usu, cù un avvertimentu.
Tuttavia, se i vostri piatti di carta includenu qualchì tipu di rivestimentu in polietilene o chimichi speciali per aiutà à mantene l'umidità fora, allora questi ùn saranu micca compostabili, o ancu riciclabili in a maiò parte di i casi.
Ogni stoviglie di carta usa e getta stampate cù inchiostru ùn saranu micca compostabili. Pudete verificà l'imballu di i vostri piatti o bicchieri di carta usa e getta per vede s'ellu u fabricatore dice qualcosa nantu à u fattu ch'elli sò biodegradabili o compostabili.
S'ellu hè cusì, hè prubabile chì sianu bè da ghjittà in u vostru sistema di compostaggio domesticu.
Data di publicazione: 07 di ghjugnu 2023