PROFITU DI I PRODOTTI DI CARTA ? INDUVE ?

Da ghjennaghju à aprile, u prufittu tutale di l'industria di a carta è di i prudutti di carta hè calatu di 51,6% annantu à l'annu precedente.
A36
U 27 di maghju, l'Uffiziu Naziunale di Statistica hà publicatu i prufitti di l'imprese industriali sopra à a dimensione designata in u 2023 da ghjennaghju à aprile. I dati anu dimustratu chì l'imprese industriali sopra à a dimensione designata in u paese anu ottenutu un prufittu tutale di 2.032,88 miliardi da ghjennaghju à aprile, in calata di 20,6 per centu annantu à l'annu precedente.

In aprile, a pruduzzione industriale hà cuntinuatu à ripiglià si, a crescita di i rivenuti di l'imprese s'hè accelerata, u calu di i profitti hà cuntinuatu à riduce si, i benefici di l'imprese industriali anu prisentatu e seguenti caratteristiche principali:

Prima, a crescita di i ricavi di l'imprese industriali s'hè accelerata in u mese. Cù a ripresa di l'operazioni ecunomiche è suciali nurmali in tutti i settori, a pruduzzione industriale hà cuntinuatu à ripiglià si, a pruduzzione è u marketing sò migliurati, è a crescita di i ricavi di l'imprese s'hè accelerata. In aprile, i ricavi operativi di l'imprese industriali sopra à a dimensione designata sò aumentati di 3,7% annantu à l'annu precedente, 3,1 punti percentuali più veloce di quellu di marzu. In u mese di u miglioramentu di i ricavi guidatu da l'imprese industriali da una calata à un aumentu di i ricavi cumulativi. Da ghjennaghju à aprile, i ricavi operativi di l'imprese industriali regulari sò aumentati di 0,5% annantu à l'annu precedente, paragunatu à una calata di 0,5% in u primu trimestre.
Siconda, a calata di i profitti di l'imprese hà cuntinuatu à riduce si. In aprile, i profitti di l'imprese industriali sopra à a dimensione designata sò calati di 18,2% annantu à l'annu precedente, 1,0 punti percentuali menu di quelli di marzu è dui mesi consecutivi di calata. I guadagni sò migliurati in a maiò parte di i settori. Trà e 41 categurie industriali, u tassu di crescita di i profitti di 23 industrie hà acceleratu o diminuitu da marzu à aumentà, rapprisentendu u 56,1%. A calata di uni pochi di industrie hè evidente. In aprile, i profitti di l'industrie chimiche è minerarie di carbone sò calati rispettivamente di 63,1% è 35,7%, trascinendu in calata u tassu di crescita di i profitti industriali di 14,3 punti percentuali, per via di a forte calata di i prezzi di i prudutti è altri fattori.
In generale, a prestazione di l'imprese industriali cuntinueghja à ricuperà. Tuttavia, ci vole à nutà chì l'ambiente internaziunale hè foscu è cumplessu, è a mancanza di dumanda hè ovviamente limitata. L'imprese industriali scontranu più difficultà in a ripresa sustenibile di i profitti. In u futuru, travagliaremu duramente per restaurà è espande a dumanda, migliurà ulteriormente u ligame trà a pruduzzione è e vendite, cuntinueremu à rinfurzà a fiducia di l'entità cummerciale, è cumbinà l'efficacità di e pulitiche cù a vitalità di l'entità cummerciale per prumove una ripresa sustenibile di l'ecunumia industriale.
A37


Data di publicazione: 07 di ghjugnu 2023